A-punk menu
Aktuality nejen punkové:
15.7.2010: Krátká zpráva ze squatu Berta z Moravského Krumlova na squat.net/praha
9.7.2010: Projekt DVP bude v srpnu slavit 5 let – podívejte se na http://dvp.s.cz
9.7.2010: 3.9. se koná v Praze active punx fest a web festivalu už funguje http://fest.a-punk.cz/
29.6.2010: VA – Peacemaker Vol. 1 – kolektiv stránek Mírotvorce dal dohromady povedenou výběrovku tuzemské a zahraniční hudby. Více tady.
víc novinek
Punk distro
Politické okénko
2.7.2010: DEVĚT SET LIDÍ BYLO ZATČENO V TORONTU PŘI PROTESTU PROTI POLITICE G20 Kanadská policie v Torontu zatkla devět set lidí včetně několika novinářů během protestů proti globálnímu ekonomickému summitu zemí G20. Mnohá z těchto zatýkání proběhla v neděli při policejní razii na budovu torontské univerzity, kde nocovali protestanti účastnící se demonstrací. Organizace Amnesty International vyzvala k nezávislému vyšetřování policejního zásahu. Tato mezinárodní organizace zabývající se ochranou lidských práv ve svém tiskovém prohlášení konstatovala: „Důležitá lidská práva spojená s možností mírumilovného protestu byla během víkendu v Torontu hrubě porušena.“ Protesty byly převážně pokojné, ačkoliv došlo k zapálení několika policejních aut a rozbití několika výkladních skříní. Přinejmenším jeden ze zatčených novinářů, Jesse Rosenfeld zastupující britský The Guardian, byl zbit kanadskou policií, když přímo na scéně dělal rozhovor s protestanty. Video zveřejněné na internetu zachycuje policejní těžkooděnce bijící skupinu pokojných demonstrantů při zpěvu kanadské národní hymny. Ve dnech předcházejících summitu bylo nahlášeno několik případů, kdy byli protiváleční aktivisté sledováni policií nebo byli zatčeni při pokusu o vstup do Kanady. 29/6/2010
21.5.2010: Brzezinski varuje před globálním politickým probuzením – člen elity má obavy z politického uvědomnění lidstva. – Více na Háčky a udice.
Klausův postesk: Všichni chtějí nový světový řád – Více na reformy.cz
Španělské odbory se utkají s vládou kvůli úsporným opatřením – Více na ČT24.
Nacionalisté slibují: Británie jen pro Brity – Více na Hospodářské noviny.
Thajské protesty zásahem v Bangkoku nekončí. Povstání se vymklo kontrole – Více na Hospodářské noviny.
V kritických a dusných časech – Přicházíme s reportem z demonstrací z 5. a 6. května a také s několika obecnými poznámkami ke kritické situaci aktuálního hnutí v Řecku. – Více na Proti kapitálu.org
Generální stávka v Řecku – Více na csaf.cz
Řecká stávka: silná stávka, slabé pochody – Více na eŽurnál.
Velká demonstrace v Bukurešti. Rumuni nechtějí šetřit – Více na Aktuálně.cz
Německý prezident odmítl milost poslední vězněné teroristce RAF – Více na České noviny.cz
Umělci proti Obamovým zločinům  – Více na CFP!
Kolik stojí v Rusku horník? – Více na BListy.cz
DVD – PICKAXE – Tento vynikajúci dokumentárny film nás zavedie do iného sveta; sveta darebáckych drevorubačov a požiarnikov pózujúcich ako obrancovia prírody. Více na Wild and Free.
19.5.2010: Solidaritu s horníky v Meždurečensku – Více na csaf.cz
Antifašisté si stěžují na policii, zabavila jim věci  – Více na Deník.cz
Aktivisté NO v akci: vykrademe i Frakci rudé armády – Více na Antifa.cz
RAF a jejich vazba na ultrapravici – Více na wikipedia.org
Hnev v „hrdzavom páse" (Noam Chomsky) – Více na utopia.sk
Prahu neosvobodil Stalin, ale řadoví ruští vojáci – blisty.cz
Protestující Thajci útočí na armádu improvizovanými zbraněmi – Více na blisty.cz
Zamestnanecká samospráva vo Venezuele  – Více na CFP!
Ako sa zorientovať v permakultúre – Více na utopia.sk
Schwarzenberg lže? A za co se stydí? (Hyde Park na ČT24)  – Více na dolezite.sk
Médiá to majú pod kontrolou – Více na dolezite.sk
Finanční teroristi – Háčky a udice
Další miliardy na americké (a izraelské) zbrojení – Více na Háčky a udice
Zakázka pro mecenáše VV: za milion vyhnat bezdomovce – Více na Aktualně
18.5.2010: N. Chomskému byl odepřen vstup do Izraele – N.ChomskyAmerickému levicovému lingvistovi, který měl vystoupit na univerzitě v Bir Zeit, nebylo izraelskými úřady uděleno povolení k vstupu do Izrael. Více na CSAF.cz
Squatterská hnutí v Rio de Janeiru – Více na CSAF.cz
Izrael požaduje, aby Evropa zabránila svým občanům pomáhat Gaze  – Více na CFP!
Zabředli jsme do bahna všeobecného úpadku – Rozhovor s Janem Kellerem Více na Rudý drak Google přiznává lovení dat z Wifi při jízdě vozů Streetview – A říká, že sbírání datového provozu byl jednoduše omyl. Více na NWOO
Petr Schnur: Řecko – záchranná akce nebo nástup NWO? – Více na CFP!
Karel Schwarzenberg: Jsou to teroristé, ale… – Více na CFP!
Američtí běloši jsou dvacetkrát bohatší než američtí černoši – Více na BListy.cz
Volební bečka piva prvovoličům, zákon a etika podnikání – „Něco o dealerech před školami?“ Více na BListy.cz
Neonacisté v žoldu kampaně ODS i ČSSD – Více na Antifa.cz
Řekové jsme s vámi! Solidární akce s řeckými protesty – Více na Antifa.cz
Vykopejte politiky! – Více na antifa.cz
Řecko: podíl na obětech požáru v aténské Marfin bank má podle zaměstnanců majitel banky a její management – Více na Antifa.cz
Jsme jako vězni, neznáme život, jen práci, říká náctiletý čínský dělník vyrábějící pro Microsoft – Více na eŽurnál
Damian Aspinall's Amazing Gorilla Reunion – Gorilla vychovaná v zajetí a úspěšně vypuštěná do přírody poznala svého vychovatele a kamráda. Více na Youtube
Christian, Lion Returned to the Wild  – Do divočiny vypuštěný lev poznal své ošetřovate. Více na Youtube
víc novinek
Seznam kapel
A-punk podporuje:
Aktuální pozvánka:



Punk, Hardcore, Crust, Oi!, Ska koncerty a akce:

30.7. až 31.7. - PLAY FAST OR DONT 7
HK - Letiště
Uncurbed (SWE), Ramming Speed (USA), Nakot (SRB), Meinhof (UK), Love Potion (DK), Joe Pesci (UK), Jesus Cröst (NL), Archagatus (CAN), Wall All The Time (UK) Forca Macabra (FIN), Catheter (USA), Hibernation (GR), Slavebreed (GR), Repulsione (IT), Insuiciety (GER), Hello Bastards (UK), Fy Fan (SWE), Komatoz (RUS), Encroached (JAP), Deviated Instinct (UK), Bloody Phoenix (USA), Bad Luck Ride On Wheels (GER), Sylvester Staline (Fra), Disturbance Projet (SP), Roxor (Sk), Evidence smrti info

6.8. 5 let DVP
DVP
5 let DVP - sledujte web info

12.8. až 14.8. BRUTAL ASSAULT (1500Kč)
Jaroměř (pevnost Josefov)
Fear Factory (USA), Agnostic Front (USA), Cro-Mags (USA), Cannibal Corpse (USA), Children Of Bodom (Finsko), Converge (USA), Dying Fetus (USA), Gwar (USA), Kylesa (USA),... info

15.8. FIRST BLOOD
Praha, 007
FIRST BLOOD (usa), ABBHORENCE, FACE TOMORROW info

19.8. až 21.8. Pod Parou fest
Moravská Třebová
The Toy Dolls (UK), The Adicts (UK), Anti-nowhere League (UK), Vice Squad (UK), Dritte Wahl (D), Misconduct (S), Ashers (USA), Speichelbroiss (D) a dalších 30 kapel ze špičky českého a slovenského punku info

21.8. MORE NOISE FOR LIFE 5
Podbor u Hrochova Týnce
Dodeskaden (swe), Dick tracy (swe), Fehlshlag (něm), 6mas, Gomora, Beton (sk), Kobra XI, info

23.8. Koncert
Praha - Modrá Vopice
DODESKADEN (hc punk, SWE), DICK TRACY (hrubost, SWE), KOHOUTEK (grind), PROPAGANDA (crust) info

24.8. Fekal Party XII.
Praha - Modrá vopice
ENT (UK), Mumakil (SWE), Mucupurulent (DE), Neuropathia (PL), Idiots Parade (SK), Ultimo Mondo Canibale (IT), Gride, Agressive Tyrants, Shampoo Killer, Epicardiectomy, Clitgore (RO), Anaalia, Diptheria, GORE. info

3.9. ACTIVE PUNX FEST
Praha - Modrá Vopice
PER CAPITA (crust, Něm), EDELWEISS PIRATEN (voice of anarchy), THE OWN ROADIES (pro milovníky Distillers), ROTTEN BRATS (fast-thrash), SPOTS (anarchopunk), JOE D & AFARASTAFA (hip hop) - přednáška, promítání, distra... info

18.9. ABC fest vol. 2
DisCentrum # Jana Želivského 2700/2 (hala č. 1), # Praha 3 – Žižkov
Ginnungagap hc/punk http://bandzone.cz/ginnungagap # KOBRA XI thrash-grindcore myspace.com/kobraxi # # Němá barikáda crust-punk http://bandzone.cz/nemabarikada # # Woundead knee siux-crust http://bandzone.cz/woundeadknee # # Gomora crust-beat http://bandzone.cz/gomoracrustbeat # # URRAH oldschool hc # # YOUR FUCKING NIGHTMARE northcore myspace.com/yfn2008 # # Rank\\'n\\'file hc/norsko myspace.com/ranknfileband # # ABC prednaska , distra, vege grilovani a dalsi info

18.9. ABC Fest 2: Hardcore and crust against the system
Praha - Discentrum
Ginnungagap, KOBRA XI, Němá barikáda, Woundead knee, Gomora, Urrah, Your Fucking Nightmare, Rank\'n\'file (Nor) info

27.9.
Pardubice - Veverka
DEATHRAID (USA, ex-Disrupt, State of Fear, Consume), RISPOSTA, P:N:S info

2.10. Koncert
Brno - Melodka
EVACUATE (USA), mad pigs, SEE YOU IN HELL info

22.11. Koncert
Brno - Favál
VARUKERS (UK), THE FIEND (UK). info


Další koncerty ...
+ přidat akci
Jukebox

Nehrajeto, něco se dojebalo

Komentáře k A-punku

Nové komentáře

Astala d-smegma d-smegma d-smegma d-smegma d-smegma





maso je vražda

Hledání punk

Vy zajebaní sráči!!

punk-cz

Už dlouho mě serou stránky www.punk.cz, a nejsem sám. Bohužel mám duši hipíka a pořád na to doplácim, na druhou stranu když už chytnu správnou dávku nenávisti tak to stojí za to, takže čtěte jak si tu vyleju srdíčko. Punk.cz má pod palcem Špína z Plzně, pár lidí mu s tim asi pomáhá – dalo by se možná spíš říct, že mu dělaji poskoky pod vidinou toho, že se taky stanou nějakou punkovou (!)„celebritou“(!). Možná proto, že tomu všemu chce šéfovat sám, na web přidává jenom určitý akce a vymlouvá se potom na nedostatek času. Proto taky svojí kritiku, teď už otevřenou hate a rage, píšu sem a ne do jeho mailu. Psát špínovi je totiž beznadějný, neodpoví na mail, IM ani mobil, možná je to moje chyba, protože nejsem šestnáctiletá roštěnka s červenym melírem.

Punk.cz, chtě nechtě, je nejnavštěvovanější web (části neo-) punkový subkultury, jestli se to tak dá ještě nazvat, v Česku. A proto když do kalendáře akcí přidává jenom vybraný koncerty, je to podle mě prostě sviňárna. Dlouho jsem si myslel, že aspoń nějak scénu podporuje, teď si naopak myslim, že scénu poškozuje tím, že dává vědět jenom o určitejch akcích a dělá tak z punku jenom další vedlejší proud mainstreamu. Nehledě na to, že o nějaký politický angažovanosti, která k punku určitě patří, na stránkách punk.cz ani neuslyšíte, snaží se bejt komerční. To, že už jsou komerčně neuspěšní, ač v paktu s web studiem Anawe, je věc druhá. Věřte, ze kdyby jsme na scéně a „začínajících“ punkáčích chtěli vydělávat my, tak nám to půjde mnohem líp než těmhle amatérům. Možná si takhle špína vydělá na nějaký pivo, ale to se radši jednou nevožeru než bejt za debila. Poslední kapka byl tenhle posranej článek. Jak si vůbec nějakej sráč dovoluje vydat vůbec něco takovýho když ani nedá na web info o takovýhle celkem zásadní akci. Jak si dovoluje hlásit se k úspěchům, který v nejmenšim nepodpořil a nepodporuje. Dáme si na prdel nášivku se škrtlym hákáčem a spasíme svět, oujé. Nasrat. Mimoto se v článku hlásá jak akci účastí zachránili pankáči, ty jsou většinou, samozřejmě, podstatnou součástí podobnejch akcí. Já tam naopak viděl míň pankáčů než normálně. Možná taky proto, že na punk.cz nebyla pozvánka. Ale zase nemůžeme házet všechnu špínu a špatnou organizaci na Špínu a punk.cz. Ale část můžeme, dělánim takovýho webu na sebe taky beru nějakou zodpovědnost… a mimochodem, taky jsem na Těšnově neviděl žádný pankáče z Plzně okolo punk.cz.

Jo a když už jsem u toho sraní se do pankáčů a „pankáčů“, tak jste pro mě zmrdi vy co jdete v klídku na punkovej koncert kde jsou náckové a tolerujete je a v klidu se s nima bavíte. Sráči.

Punks not dead, ale seru vám na to

| 19. 12. 2008 Pá 00.16 | tisk | reporty, Články | 291 komentářů (11. 8. 2009) | 1244x

hip hop

Komentáře k textu

Rss komentářů textu - Formulář pro nový komentář

reaguj[1] Linkos

No ten clanek psal Medved, je to punkac z Libane. Ale je pravda ze me by asi Spina clanek neschvalil… Ostatne napsal si zajimavej clanek,Stepane,sam si myslim neco podobnyho… Nejses prvni co si stezoval na „cenzuru“ koncertu. Ostatne koukal sem ze tam nebyla pozvanka na tu demosku a abych pravdu rek,vubec me to neprekvapuje.

19. 12. 2008 Pá 01.53
reaguj[2] krista

…a mimochodem z plzně jelo jedno plný auto pankáčů(+ 3auta antify),

19. 12. 2008 Pá 10.46
reaguj[3] web lazyboy

Tak jet tam mohli, ale na punk.cz nechoděj jenom plzeňský, takže to je irelevantní i já sem tam dřív chodil. S timhle článkem se můžu plně ztotožnit. (Bojkot punk.cz?) :-)

19. 12. 2008 Pá 12.12
reaguj[4] Christiane161

S tim jak je to na punk.cz souhlasim, dřív sem tam lezla, ale teď už radši ne (umřít se mi ještě nechce). Když sem tam byla a koukala po nějaký akci, tak sem nevěděla jestli sem slepá nebo co, poměrně brzo mi došlo, že to nejspíš nebude na mojí straně :-P A Štefane, (nejen) tvoje rozčílení DOST chápu, taky tam běsnim… lazyboy, jak chceš bojkotovat punk.cz? :-)

19. 12. 2008 Pá 13.36
reaguj[5] lazyboy

vůbec tam nechodit, neodkazovat na něj. Snažit se optimalizovat líp než oni (SEO) i když nikdy nikdo nesežene víc návštěv jak punk.cz když nebude psát články o tokčo hotelu apod. :-D

19. 12. 2008 Pá 14.49
reaguj[6] kädibudkä

já sám ze z Plzně pocházim, i když už tam nebydlim dvě desítky let…a nechci tady nikoho pomlouvat bez možnosti obhájit se, proto nebudu konkrétní, ale pár lidí ztama bych raději neznal.....na punk.cz sem byl asi 2× a vůbec mě to nezaujalo, tudíž sem tam moc nechodil a ani nemohl všimnout zda to upadá či je to od samého začátku tak zlé…

ať už tak nebo tak – a-punk forever!!!!

19. 12. 2008 Pá 17.39
reaguj[7] Kaktuska

Štětii,tenhle článek moc dobře neukazuje tvoji duši hipíka :-)…Každopádně tvoje rozčilení chápu.Já třeba pankáčka nejsem a stejně vim,že na punk.cz by mě nedostali ani za deset flašek rumu!

19. 12. 2008 Pá 20.37
reaguj[8] Kaktus

Ty vole, tak toto je naprosto skvělý článek. Konečně to někdo tak pěkně napsal. Na stránky punk.cz mám stejně kritický pohled.

19. 12. 2008 Pá 23.21
reaguj[9] web Kaktus

A zapomněl jsem ještě připojit tento odkaz: http://www.punk.cz/index.asp?…

Jaký paradox, že zrovna toto hudební hovno, Billy Idol, se objevil na punk.cz. Zrovna včera jsme ho s kámošem zařadil na výběrovku nejhorší hudby všech dob vedle takových „frajerů“ jako je George Michael nebo David Hasselhoff.

19. 12. 2008 Pá 23.25
reaguj[10] Petul

jj punk.cz je jen jedna velka diskuze tech " nejvetsich punkeru":-( skoda mluvit, spina to provozuje spis jen pro to aby mohl mit vstupy zadarmo a byl „celebrita“ dal ho pomlouvat nechci.. na punk.cz nechodim je to k placi, at to aspon prenecha nekomu schopnymu, kterej si nemysli ze punk je jen chlast a holky (a buhvico jeste) :-P

21. 12. 2008 Ne 22.03
reaguj[11] Christiane161

Aspoň kdyby se to aspoň nejmenovalo punk(.cz, třeba to pojmenovat ,,kravina.cz" nebo podobně, tak obsah docela i chápu, ale takhle??! Každopádně, bojkot oné šílenosti bude docela obtížná věc… :-)

22. 12. 2008 Po 19.18
reaguj[12] web Cože!

spina je stoprocentni idiot co si na ten veb dava jen to co je pro nej punkovy co je punk asi nevi koncerty tam da pouze ty na ktery pude vo lidech co tam chodej ani nemluve

23. 12. 2008 Út 19.07
reaguj[13] web ustrica jj

Ja na punk.cz měl od začatku zaporny nazor, ano občas tam zajdu, ale užčitě ne pro novinky, ale jen z nudy. Ano taky jsem bojkot. rozjet osvětu proti punk.cz …

24. 12. 2008 St 14.51
reaguj[14] web lazyboy

ono bohužel i negativní reklama je pořád reklama

24. 12. 2008 St 20.53
reaguj[15] božkoff

hej ten článek je podle mě aspon totální píčovina.neznám moc punků kerý by bojovali proti náckum jinak než práznou flaškou rumu..... jinak na punk.cz nelezu asi poslední rok dva nevim jako co bych tam moh najít zajmavýho.ale když to těm patnáckám stačí…aspon má špínátko fanklub. :-x

25. 12. 2008 Čt 19.08
reaguj[16] božkoff

jinak ted sem se tam podíval a asi se uřehtám… :-D. že by se tma psalo aspon něco co se děje??prostě vůbec …nuda jak cyp tam.štefánku seš jednička:-* ;-)

25. 12. 2008 Čt 19.14
reaguj[17] Linkos

[17] boĹľkoff:božkoffe,znam tam par lidi a skutecne tam nechodi jen 15-ti lety… Je tam i spousta lidi starsi nez ja(22).

26. 12. 2008 Pá 14.40
reaguj[18] Linkos

A jeste me prekvapilo ze tam chybi leganda jako je crass

26. 12. 2008 Pá 14.41
reaguj[19] Marrrtina

:D:D:D:D:D:D:Dvýborně:Dta poslední věta mě rozesmála:D:D:D:D :-)

26. 12. 2008 Pá 15.29
reaguj[20] božkoff

no dobrá,tak tma choděj aj starší ale nic to nemění :-D

26. 12. 2008 Pá 15.46
reaguj[21] Linkos

[21] boĹľkoff:ja taky nerikam ze to neco meni [20] Marrrtina:co pak te tak rozesmalo,ze tu kapelu ani neznas,nebo te neprekvapilo ze tam chybi??

27. 12. 2008 So 02.32
reaguj[22] Medvěd

Kurva tady se alespon' člověk pobaví :-)))) Takový plky miluju.Každej z vás tady říká jak by tam nešel a nebo tam nechodí (punk.cz) a je zajímavý,že jak se tam objeví něco nového,tak vy o tom hned víte :-)))) Tak kde je teda ten zakopanej pes? :-))))) Jste mě zase jednou pobavili :-))))

Jinak Jardo díky,že jsi mě tak pěkně provařil.To se cení mezi kamarádama !!!

2. 1. 2009 Pá 20.48
reaguj[23] Věnceslav ou

No to mě poser proč vám tolik vadí špína ste trošku blázni že??

2. 1. 2009 Pá 21.28
reaguj[24] Věnceslav

:-Dse povedlo prostě

2. 1. 2009 Pá 21.39
reaguj[25] chrpa

se chci jen voptat:co má politika společnýho s puňkem?

2. 1. 2009 Pá 21.57
reaguj[26] web neautorizovaný

[23] MedvÄ›d: já neřikám že tam nechodim, moje zvědavost je veliká takže tam taky zajdu mrknout, leč se nestává že bych odtamtud chodil jakkoli obohacen.. chceme upozornit, že na punk.cz toho neni moc v pořádku, to je prostě fakt a jako jediná činnost co se tam teď odehrává je pár tvejch článků, který jsou sice myšlený hezky, ale nevim jestli to někomu něco dá.. to jako nic ve zlym, určitě ti nechci brát nějakej elán, kterej tam teď asi jako jedinej máš.. nechci vám řikat jak to máte dělat, jenom vám řikám proč se mi nelíbí jak se to tam vede… a ten vostrej tón proto aby přišla nějaká reakce, což zafungovalo pže tě to vyprovokovalo k reakci, tak teď ještě nějakou sebekritiku k tomu ;-) 8-)

2. 1. 2009 Pá 22.10
reaguj[27] chrpa

jó medvěde-jen si nsyp popel na hlavu a přiznej jak to s náma je…

2. 1. 2009 Pá 22.13
reaguj[28] web stetka

[26] chrpa: politika je všechno co v životě děláš, všechno okolo co se tě týká, můžeš tomu řikat jak chceš, slovo politika je ocejchovaný dost hnusnym étosem politika je už to, a to i v tom otřelym slova smyslu, že máte na webu protikomunistickej banner (a přidáváte se tak k lacinýmu antikomunismu a „protiextremismu“ a obhajujete konformní zřízení)

2. 1. 2009 Pá 22.14
reaguj[29] Skunx

Medvěde tak to co tady čtu to zní jako kdyby tě obvinili z toho že se chceš hvězdou :-)) To je zase (jak by řekl šanovák) pochcanej článek :-)

2. 1. 2009 Pá 22.18
reaguj[30] chrpa

od teď politicky malrotuji,piji a jím,také před usnutím budu politikařit a svobodně se rozhodnu-s étosem pochopitelně-na kterém boku usnout… moc to žerete lidi,punk máme každej vlastní,politiku si do něj tahá taky každej sám.

2. 1. 2009 Pá 22.19
reaguj[31] Medvěd

Co si představuješ pod pojmen obohacen? Jako,že ti to dá něco valnýho do života,nebo tak podobně? To snad nemůžeš myslet vážně :-) je to "jen " portál,kterej jako každej jinej snese všechno,nebo ty si myslíš,že chceme přez tyto stránky dělat revoluci či co? Sebekritikou moc neoplývám,to se na mě nezlob.Píší věci tak jak je vidím kolem sebe,bez jaké koliv přetvářky a tak podobně.Neumím to zkrátka jinak .

Taky mě sere,že tam chodí plno lidí a jen málo kdo se na rozvoji a nějakym to určitým standartu těchto stránek podílí,však jsem jim to tam psal mnohokrát.Je to zkrátka běh na dlouhou trat',snad se to změní…uvidíme .-)

2. 1. 2009 Pá 22.20
reaguj[32] web stetka

[32] MedvÄ›d: ještě by mě zajímalo jak se pozná rádobyanarchista? :-P

2. 1. 2009 Pá 22.23
reaguj[33] Skunx

[33] stetka: chceš to fakt vědět?

2. 1. 2009 Pá 22.28
reaguj[34] Medvěd

To je slovo co :-))))) Schválně,jak myslíš,že se pozná?

2. 1. 2009 Pá 22.28
reaguj[35] chrpa

mrkni do zrcadla :-P

2. 1. 2009 Pá 22.29
reaguj[36] web stetka

[34] Skunx: fakt moc :-D bezprdele

[36] chrpa: chtěl bych něco konkrétního (když mi to pěkně napíšete tak možná napíšu popis rádobypankáče)

a kdo mi to napíše fakt pěkně tak mu koupim pivo

2. 1. 2009 Pá 22.32
reaguj[37] mrtvola

Nazdar štětko, ty jeden pravý pankáči, já jsem bytostný antikomunista, nikoliv lacinný. A víš proč? Protože jsem byl punk za totality. To si ani nepřej vědět, jaká to tehdy byla sranda…

2. 1. 2009 Pá 22.33
reaguj[38] Skunx

[36] chrpa: To jsem mu chtěl nejřív taky napsat :-)

[37] stetka: Přečti si co jsi v tom svym slavnym díle napsal v předposledním odstavci. Zajímalo by mě kde jsi tohle našel u nás na webu. Takovou pičovinu

2. 1. 2009 Pá 22.34
reaguj[39] web stetka

[38] mrtvola: tak já nic takovýho neřikám, jenom řikám že můžu napsat popis pseudopankáče když mi někdo napíše v čem vězí můj pseudoanarchismus ;-) jinak bolševiků se samozřejmě nezastávám, kdyby to náhodou někdo nepochopil… [39] Skunx: co myslíš přesně? to s tim united s náckama? však tohle nebyla kritika jenom těch stránek

2. 1. 2009 Pá 22.38
reaguj[40] kILČO

Těch koncertů tady máte teda požehnaně, opravdu víc než na punk.cz. 8-O

2. 1. 2009 Pá 22.40
reaguj[41] Skunx

[40] stetka: A proč jsi to nasral zrovna do tohodle článku? Víš zdá se mi to trochu z ruky já jsem pleška a že bych se někde bavil s náckama si ani nevybavuju

2. 1. 2009 Pá 22.40
reaguj[42] mrtvola

No, já jsem docela rád, že je tam ten antikomunistický baner, nepřipadá mi to jako lacinný antikomunismus. Ostatně antikomunismus není lacinný, stejně jako jím není antinárodní-socialismus.

2. 1. 2009 Pá 22.42
reaguj[43] Medvěd

[40] stetka: Tak už uznej,žes to krapet netrefil :-))))))))

2. 1. 2009 Pá 22.47
reaguj[44] web stetka

[42] Skunx: těch tu máme mnohem víc (hlavně když klikneš na Koncerty, na hl. straně jich je jenom prvních 20), hlavně dáváme prostor všem, nevim jestli to byla ironie… [42] Skunx: protože se to tematicky hodilo 8-) [44] MedvÄ›d: hele stejně jaks řikal ty tak sebekritikou asi moc netrpim.. takže neodvolám :-D :-D

2. 1. 2009 Pá 22.49
reaguj[45] Skunx

[45] stetka: Nechápu co ti na tom přišlo tematicky stejný

2. 1. 2009 Pá 22.55
reaguj[46] mrtvola

Lacinný antikomunismus, ty vole, jako bych slyšel nějaký televizní projev Václava Klause, nebo co…

2. 1. 2009 Pá 22.57
reaguj[47] chrpa

viva kapitalizmus!!!!

2. 1. 2009 Pá 22.58
reaguj[48] Stanislavskej

podle mě to moc žerete nesmíte to brát tak vážně bolševíci jedni :-)

2. 1. 2009 Pá 23.18
reaguj[49] Medvěd

Stanislavskej: Soudruhu nekecej a hlasuj,nebo ti odebereme chlebíček! :-D

3. 1. 2009 So 09.17
reaguj[50] Stanislavskej

[50] MedvÄ›d:nejsem soudruh možná dobrodruh ,ale komunista nejsem fakt ne polityku mrdám

3. 1. 2009 So 10.37
reaguj[51] chrpa

tady se už hlasuje? vy to berete hákem…

3. 1. 2009 So 13.07
reaguj[52] mikesh

jeee to je sranda clanek.. chlapci nemeli byste to tak zrat :-D :-D :-D spiknuti spiny proti ubohym a-punerum, revirnikum a kdovi komu jeste… mimochodem ten banner ohledne demonstrace lital v diskuzich 14 dni predem asi padesatkrat za sebou.. mozna by bylo lepsi nejdriv se informovat na strankach punk.cz a pak az psat hrdinsky clanky alá Rudy Pravo.. mir a klid s vami deti

3. 1. 2009 So 13.19
reaguj[53] chrpa

politika je i když sereš.tos nevěděl mikeshi?ty moulo…

3. 1. 2009 So 13.27
reaguj[54] mikesh

fakt? dik kemo zes mi to objasnil, zrovna jdu na misu, tak se pokusim srat rovne aby to nebyla podpora pravice nebo levice.. kdo nesere s nami, sere proti nam!!! ty sraci zajebany :-D :-D

3. 1. 2009 So 13.30
reaguj[55] chrpa

já už byl,jen furt dělám tu chybu,že nekontroluju místo dopadu v míse.stačí mi,když to skončí v tý míse…

3. 1. 2009 So 13.33
reaguj[56] mikesh

tys byl dycky hroznej apolitik, pockej i na vas jednou dojde, zapoj se, nebo ti jednou postavej sibenici nejvyssi :))

3. 1. 2009 So 13.39
reaguj[57] chrpa

a já se z toho poseru :-D :-D :-D

3. 1. 2009 So 13.45
reaguj[58] Stanislavskej

si vole ste s toho udělali zas debatu vo hovně děsný to číst akorát mě s toho tlačí na věnci

3. 1. 2009 So 14.12
reaguj[59] chrpa

to víš:a-punk,my si to vyložili po svym…

3. 1. 2009 So 14.31
reaguj[60] Stanislavskej

já hlasuju pro názor chrpy ten ví jak na vás :-D,ale nelezu mu doprdele nemyslete si

3. 1. 2009 So 15.16
reaguj[61] Skunx

Tak a teď už seru taky jenom rovně :-)

3. 1. 2009 So 15.56
reaguj[62] mikesh

naopak stando, tedka sme prave dokazali, ze cela politika je vo hovne .-)

3. 1. 2009 So 16.12
reaguj[63] mrtvola

Taky jsem to zkoušel, ale měl jsem průjem :-((( Tak teď nevím.....

3. 1. 2009 So 19.17
reaguj[64] naz-ghul

tywole tady je zas flamewar skoro jak na tom punk.cz

jinak imo maj oba „informacni“ portalni neco do sebe (punk i a-punk), oba maji sve plus i minus a na oba chodi lidi co sou v pohode a co sou kreteni. bohuzel, na punk.cz prevladaj kreteni. Kazdopadne, treba mrtvola byl clovicek kterej se mi jevil vzdy jako naprosto v pohode a soudne uvazujici. a hlavne ma vec, ktera si myslim par lidem zde, na techto strankach chyby – nadhled nad vec.

howk

4. 1. 2009 Ne 00.11
reaguj[65] web stetka

[65] naz-ghul: neboj, my tu taky máme taky nadhled a berem to trochu z prdele ;) až tu bude těch sraček moc tak je smažu :-D jinak celkem souhlas

4. 1. 2009 Ne 01.22
reaguj[66] Stanislavskej

[65] naz-ghul:přesně a já sem taky děsně vo pohodě

[66] stetka:nevim jest-li ty máš nadhled když si psala také kydy,ale asi budeš mldé děvče takže ti to dojde dýl nebot ta snůžka urážek nemůže být brána ani jako provokace

Jinak dobré ráno A punkeři and punkerky ;-)

4. 1. 2009 Ne 08.01
reaguj[67] Hippie Hunter

Stetka: ty a nadhled? Zkus mi vybrat cast toho vyplodu nahore a najit tam aspon kratkou cast, kde neco beres s nadhledem. Ja tam nasel akorat urazky, brekot, ze na punk.cz chodi vic lidi a to jak je spatny nebyt levicak, ale treba jenom neumim cist mezi radky :-D

V cem se tematicky hodi ten predposledni odstavec k tomu zbytku?

kaktus[10] Kaktus:: wau, drsnej punkac, co jste tam zaradili jeste? Tipoval bych jeste Stinga and The Police, Blondie a podobny stary bandy, ale to jsou vsechno vetsi punkaci, nez ty kdy budes :-P

4. 1. 2009 Ne 09.42
reaguj[68] Hippie Hunter

stetka: tak jsem si ty Vase stranky prohledl a je pravda, ze koncertu tu mate vic, ale na druhou stranu pokulhavate jak ve clancich, tak v recenzich :-P

4. 1. 2009 Ne 11.13
reaguj[69] web stetka

[69] Hippie Hunter: ve článcích bych neřek, co teda taky bereš jako článek, ale určitě neřikáme že by to nemohlo bejt lepší…a recenze to je věru děs a bída, to pokulháváme i za punk.cz a to už je důvod k zamyšlení :-) :-)

4. 1. 2009 Ne 11.38
reaguj[70] chrpa

[66] stetka:tak ti nevim-bereš to z prdele,ale moc sraček bys mazal? nesereš si z huby???

4. 1. 2009 Ne 12.05
reaguj[71] wtf

abych poukázal na fenomén spojený s punk.cz a to – STÁT SE „PUNKOVOU CELEBRITOU“ – posílam odkaz na kiářin profil:

cituji: „a taky sem redaktorka webového portálu www.punk.cz :P

http://www.punk.cz/index.asp?…

//řiká to jako by tim pádem byla děsně hustá, proč se tim tak kurva chlubí? :-)

4. 1. 2009 Ne 12.45
reaguj[72] chrpa

wtf:proč se nepochlubit,že?cos dokázal ty?kromě toho,že se schováš za tři písmena?

4. 1. 2009 Ne 13.13
reaguj[73] web hajkros skurvenej sráč je autor tohodle článku

nechápu kdes byl an tom že si tím portálem vydělá špína na pivo :-D sám ybs měl vědět že takový stránky musíš platit a nevyděláš ani korunu od toho ty stránky skutečně nejsou. špína an to už delší dobu absolutně sere takže jakýkoliv pokusy po něm něco chctít sou marný, pokud chceš přidávat koncerty apod. sksu napsat mě…

4. 1. 2009 Ne 13.20
reaguj[74] Linkos

Ze na to spina sere je videt. Oba weby maj svoje vyhody. Tady nejdes navody na ruzny veci,je to delany vic v duchu diy…

4. 1. 2009 Ne 13.27
reaguj[75] Skunx

Stetka taky myslim že sis nasral do bot když si napsal že to berete v pohodě :-)

4. 1. 2009 Ne 13.31
reaguj[76] chrpa

jó copak politickej punk,ten si každej dělá fakt sám…

4. 1. 2009 Ne 13.34
reaguj[77] kädibudkä

[76] Skunx: pokud tvrdíš, že si štětka nasrala do bot, tak já tvrdim, že ty sis nasral do hlavy…sem rád, že to bereš sportovně :) sbohem

4. 1. 2009 Ne 17.47
reaguj[78] Skunx

[78] kädibudkä: jo tak nasráno má v hlavě asi každej z punk.cz proto se tam rádi scházíme. :-)

4. 1. 2009 Ne 18.11
reaguj[79] web stetka

prosim všechny ze skupiny „nepobral jsem moc rozumu a jdu z punk.cz“ aby psali voloviny jenom pod tenhle článek a nespamovali do ostatních ať to nemusíme mazat

4. 1. 2009 Ne 18.44
reaguj[80] chrpa

máme demokracii a ty možnost mazat,tož si to všichni pěkně užijme.CHUDÁCI KAPŘI…

4. 1. 2009 Ne 18.52
reaguj[81] web stetka

jo poďte do mě :-D a na tu tvojí demokracii bych moc nevěřil, i když přesně nevim co si pod tim představit :-P

4. 1. 2009 Ne 18.55
reaguj[82] chrpa

co bych v tobě dělal,štětko???ach ták…to né…jinak svobodu po netu snad ještě máme,né?

4. 1. 2009 Ne 19.04
reaguj[83] Hippie Hunter

Stetka: ten muj prvni prispevek si ignoroval schvalne, nebo si si ho nevsiml? :-D

kadibidka[78] kädibudkä:: kdyz nekdo zacne clanek urazkou, jenom v nem urazi a pak jeste napise, ze to bere s nadhledem, tak si do huby nasral, proc ty si myslis o skunx, ze si nasral do hlavy, mas k tomu nejakej logickej duvod, nebo to je jenom vykrik do tmy? :-D

4. 1. 2009 Ne 22.44
reaguj[84] Stanislavskej

Tady de vidět myšlení a-punkerů nedokážou rozdejchat to že víc lidí chodí na punk.cz hold blbost di je to jedno ne hlavní je že sme :-)

5. 1. 2009 Po 00.45
reaguj[85] chrpa

huntére,ale zase uznej,že s přezdívkou kadibudka hovnama metat můžeš alespoň o trochu víc,než ostatní lidé.a ta tma je v ní taky…

5. 1. 2009 Po 01.09
reaguj[86] Hippie Hunter

[86] chrpa: :-D :-D :-D tak tohle me nenapadlo

5. 1. 2009 Po 08.19
reaguj[87] Hippie Hunter

[70] stetka:a jako clanky beru to, co mate v sekci clanky a tam toho tedy moc neni :-P

5. 1. 2009 Po 16.18
reaguj[88] web stetka

[84] Hippie Hunter: ano opravdu to beru s nadhledem, kritika byla myšlena vážně, to emo podání lehce z prdele a taky aby na to někdo reagoval, že ;-) Abych to shrnul, jestli se teď na punk.cz něco mění k lepšímu tak super, a jestli dokonce budete dělat něco co nám přijde fajn tak bych to i rád podpořil Ale moc optimistickej bych zase nebyl, na webu sem si moc změn nevšim, redakce je jaksi pofiderní, na kritiku tu reagoval (?) asi jen jeden z ní + pár tamních diskutérů… Teď jsem na kidsandheroes.com našel starej článek popisují situaci s koncertama (akorát tam teda asi už nefiguruje Špína, kterej sere na všechno a žije si svý No Future), všiměte si, že nebyl napsán tak sprostě punkově jako tenhle text takže na to nikdo neodpověděl 8-) Kdo chce ať si z toho celýho vezme co chce a zamyslí se nad čim chce a dělá co chce podle sebe, já už k tomu nechci nic psát, ale nezapomínej, vždy dělej správné věci, protože to je správné:-)

6. 1. 2009 Út 02.59
reaguj[89] chrpa

štětko,víš co mne ne tobě baví?jak vše děláš správně… 8-Ozírám prostě.

6. 1. 2009 Út 07.22
reaguj[90] web stetka

[90] chrpa: však sem taky vyrůstal na Ryclejch šípech, neasi :-P

6. 1. 2009 Út 15.25
reaguj[91] Skunx

chrpa mě se spíž zdá, že štětka tady působí v roli kazatele. :-)

6. 1. 2009 Út 15.27
reaguj[92] mikesh

a cenzora mazatele.. fuck off a-punk

6. 1. 2009 Út 15.43
reaguj[93] web stetka

[92] Skunx: tak taky něco hlásejte, když myslíte že kážu tak pěkně tak to taky zkuste:), kluci však já vás do ničeho nenutim, tofu-chrań… asi vaše duše nespasim :-DD zatim sem vám nic nesmazal, ale nijak se netajíme tim že to tady promazáváme, kdo by všechny ty sračky co sem kdejakej anonym napíše měl číst

6. 1. 2009 Út 16.01
reaguj[94] chrpa

považuješ mé výplody za sračky,štětko?

6. 1. 2009 Út 19.38
reaguj[95] kädibudkä

[95] chrpa: no, pár kandidátů na sračku by se tu našlo :D

6. 1. 2009 Út 20.01
reaguj[96] chrpa

vypiš mi je,kadibudko,prosím…

6. 1. 2009 Út 20.11
reaguj[97] web stetka

myslim že celá tahle „diskuse“ je jedna velká sračka :-D

6. 1. 2009 Út 21.12
reaguj[98] chrpa

vždyť taky diskutujeme o tvém článku,ŠTĚTKO…

6. 1. 2009 Út 21.19
reaguj[99] web stetka

[99] chrpa: článek byl super, ale tahle diskuse je na hovno :-DDD ne, jako pokeceli jsme si hezky, ale byl to spíš takovej chat než nějaká diskuse s argumentovánim… ale peace & love

6. 1. 2009 Út 21.32
reaguj[100] chrpa

když neodpovídáš na dotazy,tak četuj,no…ŠTĚTKO

6. 1. 2009 Út 21.59
reaguj[101] web stetka

na jaký dotazy? :) jako když někdo přijde s dotazem „co má společnýho punk s politikou?“ tak na to nemám co říct

6. 1. 2009 Út 22.06
reaguj[102] chrpa

takže neodpovídáš…dál si se tu voháněl nadhledem-kde je ho alespoň náznak v tom nadávání na punk.cz?duše hipíka-ty mne bavíš…

6. 1. 2009 Út 22.11
reaguj[103] web stetka

[103] chrpa: no vidíš, konečněs to pochopil :-D zrovna tahle pasáž měla lehce pobavit ;) jinak nadhled sem projevil třeba ještě v jubilejním komentáři [100] stetka: ale nechtěj po mě zas abych ti vysvětloval všechno, kdybych to měl říct nějak celkově tak nadhled měl bejt v tom podání a v tom, že nějak osvítim Špínu a pozvednu punk.cz Užitná část bylo trochu nastínit proč lidi na ty stránky a lidi nadávaj a říct, že pro některé neni punk a takový myšlenky jen další hudební styl a póza co nemá co říct nebo se akorát nihilisticky co nejvíc vychlastávat

6. 1. 2009 Út 22.25
reaguj[104] web stetka

[103] chrpa: hele řeknu ti to jako debil, taková otázka je prostě pod mojí úroveň :-P osobně bych ti na ní odpověděl (ale asi bych řádně vyvalil oči), ale odpovídat na to na povrchní diskusi na netu mi připadá zbytečný

6. 1. 2009 Út 22.29
reaguj[105] chrpa

proč potom cokoli píšeš,když ti přijde pod tvou úroveň si svoje názory obhájit.mně spíš přijde pod něčí úroveň plácat a pak nevědět co s tim,když se někdo zeptá tak,jak nejsem připravenej vodpovědět.poplácání po zádech vode mne nečekej,za sračky,cos tu podepsal si na hlavu zasloužíš nasrat a to několikrát denně…

6. 1. 2009 Út 22.39
reaguj[106] web stetka

[106] chrpa: taky sem si nevšim, že bys tu napsal něco kromě sraček… tak si budem srát na hlavy a bude nám dobře :-)

6. 1. 2009 Út 22.43
reaguj[107] chrpa

vždyť jsme na A-PUNKU…jinak se mi ten portál líbí.se sranim sis začal ty…

6. 1. 2009 Út 22.49
reaguj[108] web stetka

[108] chrpa: však já chtěl mír a lásku už dřív, ale furt by tady zas někdo chtěl někomu srát na hlavu, ale po tom článku to chápu :-D navíc fekal he fekal :)

6. 1. 2009 Út 22.54
reaguj[109] mikesh

[107] stetka: hele ale s tim jsi zacal ty svym clankem tak ted nebrec :) ja jsem si nevsim, ze by na punk.cz byl nejaky clanek, kterej fuckuje ostatni weby.. podle me je dobre, ze je tech webu vic, kazdej si muze vybrat

6. 1. 2009 Út 22.55
reaguj[110] chrpa

znáš vyžvejklou bambuli,ŠTĚTKO?

6. 1. 2009 Út 22.59
reaguj[111] web stetka

[110] mikesh: to rozhodně neřikám, taky sem rád že punk.cz existuje, ale zase na druhou stranu nevidim nic špatnýho na tom fuckovat někoho [111] chrpa: možná, proč?

6. 1. 2009 Út 23.54
reaguj[112] kadičubka

[84] Hippie Hunter: nemyslim si, že začal urážkou…právě že začal tim, že uvedl proč je nasranej…a celý tento článek vzniknul, proto a jen protože špína nereagoval…a ten nadhled je jasně zřetelnej – „bohužel mám duší hipíka a pořád na to doplácím“ – musel bys štětku znát :) a myslim si že skunx si nasral do hlavy už jen kvůli tomu, že se navážel do mýho kamaráda s kerym se v řadě věcí, názorů i postojů (atd.) shodujeme…tudíž pokud se snaží znehodnotit jehonázory, téměř vždy tím znehodnocuje i ty mé…

a k těm článkům – nemyslim si, že jich tu je nějak málo – nějakých 130–140, na to že přispívá pár lidí a že to funguje krátce, tak to neni tak hrozný, dle mého názoru je lepší mít 5 smyslných článků s úrovní než 50 lámaných přes koleno a v podstatě bezcenných :)

7. 1. 2009 St 12.04
reaguj[113] Linkos

[113] kadiÄŤubka:treba Hippie Hunterovy prave vadi ze ten tipek se hlasi necemu pro Huntera tak opovrzeni hodneho jako je duse hipika… :-D

7. 1. 2009 St 12.25
reaguj[114] web stetka

a jestli vás to potěší a přesvědčí o tom, že trochu s nadhledem sem to myslel, je fakt, že jsem to psal asi po 10 vodkách, stašně sem se při tom smál a kecal sem o tom s kámošema po jabberu :-DDD

7. 1. 2009 St 14.04
reaguj[115] Skunx

[113] kadiÄŤubka: Hele ty člověče co jsi pobral všechno moudrost lidstva je mi uplně jedno kdo má a nemá nasráno v hlavě (i kdybych to byl já či ty), prostě šlo jen o to, že tenhle článek zní jako spíše urážka než názor. Jinak tim předposlednim odstavcem je to zabitý uplně. :-)

7. 1. 2009 St 15.02
reaguj[116] Skunx

[115] stetka: Jo tak teď mi je to uplně jasný :-)

7. 1. 2009 St 15.03
reaguj[117] web stetka

[116] Skunx: můžeš tomu řikat třeba urážka s názorem, spíš bych to nazval třeba nakopnutí do prdele (podání nic pěknýho, ale důvody jsou) :) jaký obsah webu punk.cz taková i forma :-D (to prosím berte taky nadneseně)

7. 1. 2009 St 15.42
reaguj[118] Hippie Hunter

[113] kadiÄŤubka:takze pro tebe neni urazka „vy zajebani sraci!“? ok, budu to brat jako normalni osloveni komunity z a-punk.cz 8-O :-D

co jsem si nektery clanky cetl, ty zajebanej sraci, tak teda nevim nevim smyslnej jsem nenasel ani jeden a o smysluplnosti by se dalo polemizovat

Mohl by mi nekdo z Vas zajebanejch sracu z a-punk.cz vysvetlit jak se nenavidi s nadhledem?

[114] Linkos: ty si taky kolovratek 8-O ten nick pouzovam od doby, kdy si tahal jeste kacera :-P

8. 1. 2009 Čt 07.52
reaguj[119] Hippie Hunter

[89] stetka: Tak stetko, odpovim ti s podobnym nadhledem s jakym si to psal, i kdyz se takhle moc normalne nevyjadruju, tak kvuli tobe to udlam.

Tak ty zasranej zkurvenej levicackej demagogu, kterej tu politiku seres uplne do vseho a neumis si bez pomoci svyho guru z ruska utrit ani prdel, zkus chvili pouzivat headku na premejsleni a ne na bliti tehle sracek, kterejma se snazis akorat zdiskreditovat „konkurenta“ a natahnout si lidi na vlastni web, kde propagujes takovy sracky, ze to sdnad svet nevidel, no a ty kokoti co ti sem lezou, misto aby byli schopny si svy nazotry obhajit, tak akorat nadavaj a kdyz se jich na neco zeptas, tak drzi hubu, no ste tu fakt parta hic, tak sieg fuck ty zajebanej sraci :-x 8-)

8. 1. 2009 Čt 07.55
reaguj[120] mikesh
8. 1. 2009 Čt 12.48
reaguj[121] Skunx

[120] Hippie Hunter: Tak tomu se říká vysvětlení situace :-)))))))

8. 1. 2009 Čt 15.03
reaguj[122] chrpa

a zase držej huby…

8. 1. 2009 Čt 20.37
reaguj[123] sm.punk

No myslím že stetka napsal ten článek za hodně lidí, které už dlouho Špína na punku.cz sral…!!!!! Osobně souhlasím se vším coje ve článku napsané...... No největší prolém je že to asik psal někdo kdoprostě nechce být jako ostatní punkáči na punku.cz a chce veřejně říct co si myslí!!!!! No a to že by si někdo chtěl přetahovat lidi? to si nemyslím......

8. 1. 2009 Čt 21.43
reaguj[124] chrpa

jak to myslíš s těma „ostatníma punkáčema“?to jako že nejsou doleva?

8. 1. 2009 Čt 22.02
reaguj[125] Skunx

Tak tohle by mě kurwa taky zajímalo :-) :-) :-)

8. 1. 2009 Čt 22.12
reaguj[126] chrpa

tobě se to bude líbit-bude ticho po plešině…

8. 1. 2009 Čt 22.16
reaguj[127] Skunx

[127] chrpa: Sem zvědavej jestli se vodpovědi dočkáme ale jinak s tou plešinou to také neni špatný. :-)

8. 1. 2009 Čt 23.16
reaguj[128] web stetka

[119] Hippie Hunter: nenávist určitě necítím, neboj, třeba tebe mám úplně v prdeli ;) [120] Hippie Hunter: prej guru z ruska :-D (by mě zajímalo kterej) [124] sm.punk: souhlasim, určitě nechci aby určitá část diskutujících na punk.cz navštěvovala tenhle web

9. 1. 2009 Pá 01.29
reaguj[129] Hippie Hunter

[129] stetka: takze hate, ty zajebanej sraci, neni nenavist? tak to jsem se asi ucil jinou anglictinu nez ty :-) Co ja vim, kterej z tech socanu oslovil zrovna tebe :-P Dokud me budes urazet a nadavat mym znamym a kamaradum tak mi u prdele nejsi.

9. 1. 2009 Pá 08.06
reaguj[130] chrpa

huntére,co když tě štětka v tý svý prdeli vopravdu chce???

9. 1. 2009 Pá 08.35
reaguj[131] Medvěd

Kurva Huntére ty tě tady ale zloběj :-)

9. 1. 2009 Pá 09.07
reaguj[132] Hippie Hunter

[132] Medvěd:to se jim nepodari :-D

[131] chrpa:ja do zadny levicacky prdele nepolezu, na to se mam moc rad 8-)

9. 1. 2009 Pá 09.58
reaguj[133] Stanislavskej

a budeme sem lízt a prudit do vás a-punkeři a ke všem článkům budu dávat přiblblí komentáře aby si lidi říkali co je to za debili ty A-punkeři :-D

9. 1. 2009 Pá 13.41
reaguj[134] Skunx

[134] Stanislavskej: Svatá pravda :-) :-)

9. 1. 2009 Pá 13.48
reaguj[135] web stetka

[134] Stanislavskej: si spíš řeknou jakej seš kokot ty.. hoši, co odemě teda chcete? byla to sranda, ale už mě to nebaví takže čao

9. 1. 2009 Pá 14.50
reaguj[136] sm.punk

[125] chrpa: Ne nemyslel jsem to tak že nejsou doleva,ale tak že hodně lidí si myslí že punk je jenom zábava…styl hudby a styl oblékání..... a veřím tomu že takovích je hodně..... punk byl vždycky o názoru generace na svět podle mně a né jenom o zábavě.....! Jednu dobu dokonce směřoval k revolučnímu hnutí ale to je zase jenom věc názoru 8-)

9. 1. 2009 Pá 16.01
reaguj[137] Marrrtina

[22] Linkos:Ne rozesmála mě poslední věta toho článku v tom když si nedáš přečíst celej odkaz…o tom s tim červenym melírem.....s tebou to nemělo nic společnýho…

9. 1. 2009 Pá 17.36
reaguj[138] Petul

uz je to nuda… diskutujte si na punk.cz a vyberte si zastupce kdo tu bude psat za vas ty hlody :-D nerikam, ze vsichni melou z cesty, ale nekteri by se nad sebou uz opravdu meli zamyslet, ovsem ono je na tech internetovych diskuzich mnoho hrdinu a chytrych lidi, ale realita je jina ze 8-)

9. 1. 2009 Pá 18.03
reaguj[139] Skunx

[139] Petul: Ty seš tu jedinej hlod prostě jste si nás vzali do huby a teď jste nasraný když se ozýváme a máme z vás prdel :-)

9. 1. 2009 Pá 20.58
reaguj[140] web stetka

[140] Skunx: no kdybysme z vás taky neměli prdel tak vás už dávno mažem a banujem ;)

9. 1. 2009 Pá 21.28
reaguj[141] mikesh

kokoti.. tak nejlepsi bude udelat oddeleny koncerty pro a-punkery, punk-czty a ty co nemaj internet, kazda sorta bude nosit jiny hadry a jinou barvu cira :) a budem se navzajem nenavidet… to je ta slavna tolerance v praxi :)

9. 1. 2009 Pá 21.51
reaguj[142] web stetka

[142] mikesh: super nápad :-D jakou teda můžu mít barvu číra?? :) budem si taky domlouvat bitky jak chuligáni? hh, chčiju :-D

9. 1. 2009 Pá 22.08
reaguj[143] Christiane161

Nevim, možná se pletu, ale začít se navzájem nesnášet, nadávat, vyhýbat atd., neni to trochu na palici? Nebylo by třeba rozumnější radši držet spolu? Ano, psala sem, že s článkem souhlasim, že punk.cz opravdu nemusim, ale že by sme to museli dopracovat na skupiny a-punk vs. punk.cz? Osobně si myslim, že nemá smysl se až takhle vzrušovat :-) ještě to fakt dopracujem tak daleko jak píše mikesh… :-P to bude vážně paráda :-D

9. 1. 2009 Pá 22.41
reaguj[144] web stetka

[144] Christiane161: však já to myslel total z prdele, to by bylo úplně absurdní a snad to nemyslel nikdo vážně, opravdu nebudu házet nenávistný pohledy na lidi co čtou punk.cz :) a řikám to tu furt, peaceee

9. 1. 2009 Pá 22.48
reaguj[145] Skunx

[145] stetka: Hippies smrdí!!! :-) :-) No tak jako sranda je to celý

9. 1. 2009 Pá 23.58
reaguj[146] chrpa

osobně vám taky fandim,už si to tu čtu pár dní a bavíte mne.jinak až se zase vyskytnu v praze můžem zajít na pívo a probrat to osobně.jinak štětko,soráč pankáč,ale ten tvůj výplod,kerej všechno tohle způsobil mi moc vtipnej nepřišel-spíš takovej štvavej článek bych řekl.ale chápu,že smysl pro humor může mít každej druhej soudruh ouplně jinej…

10. 1. 2009 So 00.44
reaguj[147] web stetka

[147] chrpa: jo zajít na pivo a zaflameovat si naživo to jsem určitě pro :)

Medvěd – poslední článek good

10. 1. 2009 So 01.25
reaguj[148] Medvěd

Kurva rvačky mezi znepřátelenejma webama to by bylo něco !!! Pěkně by jsme založili monitoring A-punkerů a vy zase opačně monitoring lidí co choděj na punk.cz,to by byla síla !!! Tohle všechno byla prdel samozhřejmě.

Spíš by nebylo špatný,kdyby jsme udělali družbu.Prostě jeden druhýho podpořit.Např.vaše redakce vidí určité věci jinak jako ta naše a obráceně.Že by jsme se mohli doplnovat.Celkovej cíl máme stejně oba(weby)stejnej,takže by to určitě nebyl žádnej problém.Jen to prostě nějak skloubit dohromady.Myslím,že čím víc lidí v tomhle pojede,tak to bude lepší.Každej určitě má plno nápadů na různé recenze,články a podobně,tak proč toho nevyužít že :-)

10. 1. 2009 So 07.50
reaguj[149] kädibudkä

[149] MedvÄ›d: nic proti, ale pokud mam mluvit za sebe, tak s punk.cz bych rozhodne nespolupracoval :) nebudu tady jmenovat kvuli komu, aby to nebyly pomluvy, když se ty lidi nemůžou obhájit…ale pokud kdokoli z a-punk.cz touzi po druzbe s punk.cz, jen do toho, ale beze me :))))

diky za pochopeni…

10. 1. 2009 So 12.33
reaguj[150] Petul

[140] Skunx: jak malo staci nekomu k radosti :-D

10. 1. 2009 So 13.06
reaguj[151] chrpa

jasně,ať každej soudruh stojí na tom vlastním hnoji…do družstva nás nedostanou a meze nezoráme.

10. 1. 2009 So 13.06
reaguj[152] mikesh

kdo máš dlouhý vlas, nesmíš mezi nás ;-)

10. 1. 2009 So 17.11
reaguj[153] naz-ghul

ja mam dlouhy vlasy! a hlasim se k tomu dobrovolne. Nekdo neco proti?

10. 1. 2009 So 22.12
reaguj[154] chrpa

DLOUHÝ VLASY JSOU DŮKAZEM KRÁSY…jinak by nám nerostly,vy voli…

11. 1. 2009 Ne 02.35
reaguj[155] web stetka

[150] kädibudkä: ja proti nějaký spolupráci třeba nic nemám, ale zase slovo družba to zní až moc hipízácky :-D :-D ale kdyby fungovala nějaká komunikace tak by to bylo ku prospěchu věci

11. 1. 2009 Ne 09.45
reaguj[156] chrpa

družba byl,nebo snad dokonce ještě je ropovod z ruska…taky.

11. 1. 2009 Ne 12.17
reaguj[157] kädibudkä

[157] chrpa: a jak souvisí ropa s timhle? :) družba je i když ti voda vomeje posranou prdel ;)

11. 1. 2009 Ne 13.35
reaguj[158] chrpa

proto to slovíčko TAKY na konci…ty máš nějaký nevyřešený problémy sám se sebou,že imrvére útočíš?mimochodem taky do čísla svého příspěvku ses trefil nádherně-takove a-punk fízl ;-) ;-) ;-)

11. 1. 2009 Ne 14.13
reaguj[159] web stetka

pomalu bych si ani na číslo na fízly nevzpomněl, no ale na krásný příspěvek č. [88] Hippie Hunter: to nemá :) ten tvůj příspěvek chrpa sem taky moc nepochopil, ale Družba je třeba ještě kapela :)

11. 1. 2009 Ne 15.52
reaguj[160] chrpa

já zase nepochpil,co je hipízáckýho na zmiňovaném slově družba,tak jsem jen přišel z další blbostí…

11. 1. 2009 Ne 15.55
reaguj[161] kadiděvkä

[159] chrpa: ja na tebe neutocim :D utok (byť jen slovní) by vypadal opravdu jinak :)

11. 1. 2009 Ne 16.12
reaguj[162] chrpa

[162] kadidÄ›vkä:HE HE-UKAŽ…

11. 1. 2009 Ne 17.52
reaguj[163] Hippie Hunter

[153] mikesh:ze to rikas zrovna ty :-D :-D :-D

12. 1. 2009 Po 07.46
reaguj[164] Hippie Hunter

[136] stetka: jo, kdyz drazdis kobru bosou nohou, musis pocitat s odezvou ;-) :-D

12. 1. 2009 Po 12.16
reaguj[165] kädibudkä

[165] Hippie Hunter: kobru? já bych řekl spíš žížalku :D

12. 1. 2009 Po 12.29
reaguj[166] Hippie Hunter

[166] kädibudkä: o tom by se dalo s uspechem polemizovat, kdo je tady zizalka :-P

12. 1. 2009 Po 12.52
reaguj[167] mrtvola

Projekcí nevědomých obsahů do reality se ony obsahy stávají viditelné. Proto se kadibudka jmenuje kadibudka, donutil ji k tomu hlas z hlubin jejího nevědomí. Je to jasný důkaz o tom, že si podvědomě uvědomuje své zrůdné konání, genocidu rostlinné říše a zvýšené množství prdů, které vedou ke globální apokalypse naší planety Země. Rozvíjením symboliky došla ke kontaktu s nevědomím a jejich psychický střed ve vědomém já se přesunul směrem k bytostnému já, tedy k nicku kadibudka, nástroji bolesti a zmaru. Co se děje v kadibudce? Za výronu ničivých plynů je vypuštěn konečný produkt vnitřního procesu recyklace potravin, tedy exkrement, ----------------- lidově hovno.

Okamžik zkázy se neúprosně blíží, kadibudko. Máš osud lidstva ve svých rukou.

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!!

12. 1. 2009 Po 14.16
reaguj[168] web stetka

[168] mrtvola: si mrtvola ne? tak buď ticho a neplácej kraviny [165] Hippie Hunter: takže mě stihne boží tret jo? :-D :-D nebo to už proběhlo? 8-) jestli mě nesejme blesk tak příště už budu dráždit kobru jenom těžkou botou, hh :-d

12. 1. 2009 Po 14.45
reaguj[169] mikesh

[168] mrtvola: :-D :-D :-D a co teprve globalni oteplovani, ktery temi sklenikovymi plyny podporuje, hanba !

12. 1. 2009 Po 15.04
reaguj[170] web stetka

[170] mikesh: no ani jako vtip to neni moc dobrý, masožravství je samozřejmě mnohem větčí zdroj skleníkových plynů a celkově ničí životní prostředí což je teda celkem bez diskuse, pro mě stejně jako etický hledisko, kerý se tu probíralo předtim

12. 1. 2009 Po 15.12
reaguj[171] Stanislavskej

[136] stetka:hej ty držko bud v klídečku a hlavně moc to nehrot jinak skončíš někde v beřkovicích :-D

12. 1. 2009 Po 16.38
reaguj[172] Stanislavskej

podle mě ten článek je psanej s velikým odstupem a nadhledem a nic tam tedy nebylo myšleno vážně .Všechno ten dotyčnej napsal z legrace aby si tady pak snámy mohl povídat hold každej to dělá jinak jako každej balí děvčata jiným způsobem a taky si myslím ža A-punkeři sou pusinky a kdyby došlo na dělení barev tak by chtěli růžovou nebot je žůžo :-)

12. 1. 2009 Po 16.44
reaguj[173] web stetka

[173] Stanislavskej: tak a teďs na to kápnul, jinak růžová je dobrá

12. 1. 2009 Po 16.55
reaguj[174] Hippie Hunter

[169jakej trest? Ja tim myslel neco v tom smyslu, ze kdyz reknes o Petrovi, ze je curak, byl by Petr blb, kdyby se neozval ;-) A navic pro tebe je dost velkej trest, ze musis zit v kapitalisticky spolecnosti ;oD

13. 1. 2009 Út 06.37
reaguj[175] Hippie Hunter

[168] mrtvola:wau, moc pekne :-)

13. 1. 2009 Út 06.37
reaguj[176] web stetka

[175] Hippie Hunter: však to byl důvod, že aby se sv. Petr ozval! jinak s tim trestem dobrý ;-) [176] Hippie Hunter: spíš kravina, ale je vidět že si s tim mrtvola dala práci

13. 1. 2009 Út 12.48
reaguj[177] antifa ahoj

souhlasim punk.cz je web často těch komerečních punks.ty nesnáším.

13. 1. 2009 Út 19.53
reaguj[178] nevegetarian

ohledne toho masa atd. Mozna to spis bude i tim ze lidi berou zvirata jako vec. Pak se neni cemu divit ze se s nima takle zachazi ve velkochovach… A vlastne vseobecne

14. 1. 2009 St 00.26
reaguj[179] Hippie Hunter

[178] antifa:ja zas nesnasim vajicka, co ty?

14. 1. 2009 St 08.02
reaguj[180] web stetka

[180] Hippie Hunter: jo vajíčka to je ekl

14. 1. 2009 St 09.31
reaguj[181] kadi

[179] nevegetarian: naprostý souhlas!!!!

14. 1. 2009 St 12.11
reaguj[182] Stanislavskej

[178] antifa:njn komerce je jedna věc a házet je do jednoho pytle druhá škoda že máš tak omezenej názor na punk.cz :-|

14. 1. 2009 St 15.02
reaguj[183] Hippie Hunter

[181] stetka:proc ekl? ja je jim rad, akorat je nesnasim :-P

14. 1. 2009 St 17.43
reaguj[184] Hippie Hunter

[177] stetka:podle me v tom minimalne castecne pravda je, staci se podivat treba na australii, kde maj ozonovy diry, kvuli metanu, ktery produkuji ovce a ty maso nezerou ;-) btw. nevim jak ty, ale ja kdyz prestal zrat maso, tak prvni pulrok jsem prdel mnohem vic, nez pred tim :-)

15. 1. 2009 Čt 07.42
reaguj[185] web stetka

[185] Hippie Hunter: s těma ovcema teď nevim jestli to myslíš jako vtip nebo vážně, už fakt nevim :-D no a můžu ti říct že prdim mnohem míň :-)

15. 1. 2009 Čt 12.10
reaguj[186] mrtvola

Štětka a kadibudka ničí ozónovou vrstvu zvýšenou produkcí metanu stejně jako ovce v Austrálii. Navíc se účastní genocidy rostlinné říše. Al Gore, je nemá rád. Ledovce v Grónsku se rozpustí kvůli jejich prdům a obrovská vlna tsunami zničí lidskou civilizaci.

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!

17. 1. 2009 So 20.21
reaguj[187] web stetka

[187] mrtvola: vtipné až sem si z toho uprdnul

17. 1. 2009 So 20.30
reaguj[188] kädibudkä

[187] mrtvola: až dokončíš druhou třídu na základní škole, kde je předpoklad, že umíš číst, tak si dočti, co znamená „CHOVAT SE TRAPNĚ“ a bude ti jasné, co právě teď děláš… :)

17. 1. 2009 So 21.03
reaguj[189] mrtvola

Štětka a kadibudka jsou Goebels a Himler, pozor na ně, mají plán, chtějí svými luštěnovými prdy (metan) zničit lidskou civilizaci (destrukce ozónové vrstvy). Jedná se o mnohem horší elementy globální destrukce, než Václav Klaus s jeho knihou Modrá, nikoli zelená planeta.

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!!

18. 1. 2009 Ne 02.53
reaguj[190] mrtvola

Hluboce se omlouvám štětce a kadibudce, zdá se, že Al gore je sprostý lhář a globální oteplování neexistuje. Ať si tedy dál vesele prdí.

text odkazu

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!!!

18. 1. 2009 Ne 17.30
reaguj[191] kädibudkä

[191] mrtvola: ty jsi ukázkový návštěvník webu punk.cz, to se nezapře :D

18. 1. 2009 Ne 22.01
reaguj[192] web stetka

jo tak ted se těšim na ten gejzír příspěvků :-DD

18. 1. 2009 Ne 23.20
reaguj[193] Medvěd

Štětka:A ono coveče nic co :-))))))

19. 1. 2009 Po 17.57
reaguj[194] web stetka

[194] MedvÄ›d: no každý den není posvícení, nevadíí :-D no snad už to všechny přestalo bavit a můžem se přesunot někam dál 8-)

19. 1. 2009 Po 18.54
reaguj[195] Medvěd

A kam? :-)

19. 1. 2009 Po 20.26
reaguj[196] chrpa

tady je prej nějaká legrace???seru na vás utřinosové-kadibudka co potřebuje štětku je úlet sám vo sobě a jestli potřebuje štětka kadibudku,tak ani k tomu hovnu neni,páč to je moc hluboko.přiďte k nám blbečkové,ať uvidíte ňáký to povícení-VY VEGETARIÁNI…

20. 1. 2009 Út 00.29
reaguj[197] mrtvola

„Vím, že lidské bytosti a ryby spolu mohou žít v míru.“ pravil jednoho dne George Bush.

Zde najdete důkaz: text odkazu

Je to jasné. A-punk je placený z tajných fondů CIA, podporuje kapitalismus a likvidaci Palestinců Izraelem, stal se hlásnou troubou amerických jestřábů,neoknzervatismu a obdivuje George W.Bushe.

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!!!!!!!!

20. 1. 2009 Út 07.24
reaguj[198] mrtvola

Sorry, za překlep v odkazu, pravdu nelze umlčet, vždy vyplave na povrch. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě.

text odkazu

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!!!!!!!!

20. 1. 2009 Út 07.27
reaguj[199] web stetka

[196] MedvÄ›d: někam dál od plácání kravin, ale nebude to koukám cesta lehká :-D (jinak samozřejmě že nás platí mossad)

20. 1. 2009 Út 07.40
reaguj[200] kädibudkä

haha mrtvola jsi fakt k smíchu…opravdu jsem se od srdce zasmála, teď už věřím tomu, že jsi první člověk, který vzal vesmíru jeho nekonečnost, jelikož jsi ju překonal svou nebetyčnou demencí :)

20. 1. 2009 Út 12.46
reaguj[201] mrtvola

Kadibudku již nepoznáte, celá se na protest zabalila do tmavého prostěradla jako její sestra kadibezbudka ( plastika z díla Davida Černého Entropa v Bruselu zpodobňující Bulharsko ve formě tureckého záchodu ). Zároveň je poněkud zmatená a ponořila se do mírné deprese. Zjistila totiž, že George W. Bush je stejný ochránce kaprů jako ona.

Štětka je na tom špatně, kynou mu koule a nemá do čeho píchnout. Nedostane se přes tmavé prostěradlo. Míhá se všemi směry velikou rychlostí po squatu Cibulka, běží po stropě a rychle ze sebe vyráží nesouvislé shluky nic neříkajících slov. Tváří se jako Johny Rotten v dobách své největší slávy, tedy jako dement a koule již dosáhly velikosti fotbalového míče.

POZOR!!!!! EXPLOZE SE BLÍŽÍ!!!!!!

PRAHA BUDE SROVNÁNA SE ZEMÍ!!!!!

JE TŘEBA NA VŠE UPOZORNIT MINISTRA VNITRA IVANA L.!!!!!!

ZASTAVTE GENOCIDU ROSTLINNÉ ŘÍŠE!!!!!!!!!!!

20. 1. 2009 Út 15.03
reaguj[202] chrpa

a takovejhle lidí jako mrtvola je na punku.cz plno-supér…

20. 1. 2009 Út 23.46
reaguj[203] web špína RE

myslim že já ve vedení punk.cz už hóódně dlouho nejsem :-)) hehe a to je trapas debile :-D

21. 1. 2009 St 00.11
reaguj[204] Pantena pro V

Špína nemá čas na takový kraviny..radši se válí u mně v posteli

21. 1. 2009 St 00.41
reaguj[205] svata....

jasne chlape…

21. 1. 2009 St 01.25
reaguj[206] web špína

štětka: bavilo by tě starat se o web kam začli chodit malý děcka a samý blbci? :-D

21. 1. 2009 St 01.40
reaguj[207] web stetka

[207] špĂ­na: no nebavilo :-D tak pročs nějak nedal vědět že na to sereš? takže na vebu je teď vláda chaosu joj?

21. 1. 2009 St 11.56
reaguj[208] pandrhola

[205] Pantena pro V: Pantena: hm to chapu ze se radeji sjedete a pak spolu pichate…doufam ze vam ty nosy upadnou z toho vecnyho snupani vy sracky fetacky

21. 1. 2009 St 17.09
reaguj[209] web stetka

[209] pandrhola:hh, ty si taky dobrej :-D

21. 1. 2009 St 17.22
reaguj[210] web špína

to je jasný, fetujem co to dá, nejvíc si dávam omýtku :-D :-D

21. 1. 2009 St 18.15
reaguj[211] web hajkros vy zajebaní sráči!!!

právě vyšel na webu punk.cz článek o vašich skvělejch stránkách

22. 1. 2009 Čt 19.26
reaguj[212] chrpa

pravdivej,podotýkám…

22. 1. 2009 Čt 19.39
reaguj[213] Namyšlenej

Zajímavý, a to sem si myslel že my plzeňáci vyjíždíme do okolí po koncertech daleko víc než ostatní do plzně, dík štětko žes mě to vysvětlil

22. 1. 2009 Čt 20.13
reaguj[214] naz-ghul

par lidi tady ocividne nechape nadsazku :) sorry kluci, mam vas nazivo rad, ale to co se dejte tady je opravdu usmevny :)

22. 1. 2009 Čt 21.32
reaguj[215] web stetka

[212] hajkros: koukám, celkem dobrý :-) [215] naz-ghul: to celkem souhlas :-D

22. 1. 2009 Čt 22.39
reaguj[216] Stanislavskej

vylište mi prdel

23. 1. 2009 Pá 16.29
reaguj[217] xxxx ....

kurva sem tu 10 minut a mám zamrdaný prohlížeč neustálým stahováním obrázku a rádia a je to pěkně mrdat!!!!

23. 1. 2009 Pá 17.29
reaguj[218] Kokeš Ty seš hovno

Tenhle článek patří mezi největší sračky jaký jsem kdy četl.Co furt serete do punku politiku,vy zmrdi! Tahněte agitovat někam jinak,jste stejný kurvy jako náckové akorát z druhé strany vy komunistický tupci!

24. 1. 2009 So 17.51
reaguj[219] web stetka

[219] Kokeš: tebe bych chtěl potkat ty takypankovej debílku :)

24. 1. 2009 So 18.33
reaguj[220] (opilá) kadiobudka

[219] Kokeš: tak neasi, punk a politika maj xobě tak blízko asi jako pivo a častý chcaní, takže hodně!!! poliitka je všechno co vidíš (pokud nejsi slepej kokot) dennodenně kolem sebe…nevim co vic ti k tomu mam rict :) už jenom tím, že se někdo hláší k „apolitičnosti“, už je politicky zaměřenej, protože to je určitej názor a poostoj PROTI něčemu… :) pokud to vidíš jinak (samozřejmě na to máš právo), tak je mi tě líto a lituji toho, že ses narodil a musíš trpět mezi „levičkáckou lůzou“ :) punx not dead a pivu Braník zvlášť!!!

25. 1. 2009 Ne 00.12
reaguj[221] chrpa

a jsme opět na začátku-politlka v punku???já ji ve svém nemám :-D :-D :-D

25. 1. 2009 Ne 18.50
reaguj[222] kädibudkä

[222] chrpa: tak už to ale nenazývej punkem!!! to že si zajdeš na koncert, tam se třeba zlejskáš, nemá s punkem nic společnýho… :)

25. 1. 2009 Ne 19.10
reaguj[223] chrpa

můj punk budu dál nazývat punkem-je můj!!!osobní vlastnictví víš,něco,co bolševicky založený holčině určitě nevoní,ale to si vyřešila přezdívkou suché vécé…to máš z toho,že jedeš svou šablonu-kdo se nevejde,vyrazíš z punku.toho svého,podotýkám.já tě za punkačku mám,i když si asi nebudem rozumět ve spoustě věcí.to máš z tý svojí zanícenosti pro věc,kerý věříš-to ti schvaluju,ale zkus si sundat ty klapky z vočí-budeš čumět,kolik punkáčů najednou vobjevíš…

25. 1. 2009 Ne 20.03
reaguj[224] Namyšlenej

Brambory s tvarohem

25. 1. 2009 Ne 22.38
reaguj[225] kädibudkä

[224] chrpa: haha, já si za tim budu stát vždycky. nepovažuju za punkáče někoho kdo v sobotu večer cestou z koncertu totáčů rozkope vožralej odpadkovej koš s výkřiky anarchie… :) jen aby bylo jasno…

26. 1. 2009 Po 10.25
reaguj[226] Medvěd Chtěl bych to teda vědět :-)

Kadibudko,a jakej je teda podle tebe ten pravej obraz punkáče ? Jak se teda pozná ? Kurva,to bude určitě pecka jak hrom,až tu pravdu na nás nasype,moc se těším a doufám,že jsem ty léta nežil ve velikým omylu :-)))))))))

26. 1. 2009 Po 14.18
reaguj[227] web stetka

[227] MedvÄ›d: taky doufám ;) dáme soutěž, kdo rozkopal kolik košů za svojí kariéru? já co si vzpomínám tak 4 :-P

26. 1. 2009 Po 15.18
reaguj[228] špína

kadibudka: celkem mě dojímá jak chce někdo mervomocí změnit něco, co je nad jeho síly :-) kdokoli se bude považovat za pankáče, ten se jím stane. Ty s tim zmůžeš hovno, akorát budeš mít zbytečný vrásky rozčilovánim se :-) Celkem by mě zajímalo kolik ti je let

26. 1. 2009 Po 17.57
reaguj[229] špína

štětka: já do jednoho spad, od tý doby jsem zřejmě špína…

26. 1. 2009 Po 17.57
reaguj[230] Namyšlenej

Knedlíky s cibulkou

26. 1. 2009 Po 20.18
reaguj[231] chrpa

hele,ty suchá nádhero,aby bylo jasno,tak vandalizmu holduje každej náctiletej.tož ti tu nebudu vypočítávat škody na veřejnym majetku způsobené mou osobou v časech puberty.ty svoje poučky ohledně názorů na lidi budeš muset trochu rozšířit,neb jinak budeš za krávu.to,že nežereš maso není omluva.těšim se na to pívo se štětkou,zkus se přidat,třeba i zvlhneš…

27. 1. 2009 Út 01.23
reaguj[232] OiPunk!

Tenhle článek psal asi nějake rádoby chytrej levicopunk… Nevím proč odsuzuješ všechny náštěvníky punk.cz když asi těžko všechny znáš, dál nevím proč by se tam měla vyskytovat politická angažovanost když je to punk.cz a né a-punk.cz , taky mě proplesklo kde si vzal že se kamaráděj s náckama!? Nebo že si špína hraje na celebritu…? Chtěl bych říci autorovy článku že stejně zkurvenej a trapnej předsudkář jako ten nejubožejší nácek a ať shnije i se svou politikou a komercí vaší stránky!

27. 1. 2009 Út 14.55
reaguj[233] Namyšlenej

Řízek a brambory s kmínem pomazaný máslem a k tomu drobet tatarky ( řízek byl obalovaný hovězí 4×)

27. 1. 2009 Út 19.55
reaguj[234] Kadibudka

[229] špĂ­na: já se nerozčiluju ani se nesnažim nikoho/nic změnit, jen sem řek, že neni punkáč jako „punkáč“ a to, že kdo si řekne TAK A TED SEM PUNKAC, jak ty rikas se jim automaticky stane – s tim nemuzes ocekavat, ze se da souhlasit :) myslis, ze kdyz hajlujici nacek si rekne sem punk, tak ze je punkac? :) punk je o ty revolte a o tom, ze se nenechas vomrdavat do prdele kazdym, kdo se o to pokusi (coz bezne vidam, jak se sebou nekdo necha vyjebavat, nerikam to jako protiklad, jen sem tak odbocil…) a ze clovek muze byt sam sebou, ale pokud se jednou chova tak a pak tak, jen aby z toho mel prospech a vyhnul se problemum, tak to mi prijde jako pokrytectvi, nic vic :)

27. 1. 2009 Út 20.07
reaguj[235] chrpa

to je tak hluboký,že na to nestačim…

27. 1. 2009 Út 20.46
reaguj[236] web stetka

[236] chrpa: rozlož si to na etapy [234] Namyšlenej: zato tohle je seriál a stejně to nechápu, možná to taky žádnej smysl nemá že

27. 1. 2009 Út 21.26
reaguj[237] chrpa

víš co mi furt vrtá hlavou štětko?jak ta kadibouda může vůbec tušit,jak to kdo má?je s tim setsakramentsky rychle hotová.házet slovama jako pokrytectví,když nejseš ochoten ani vteřinu podumat,to je slušnej nářez.tak trochu mi to to pokrytectví připomíná.ale ta zanícenost mne baví-úplnej JÁRA CIMRMAN…

27. 1. 2009 Út 22.19
reaguj[238] kädibudkä
29. 1. 2009 Čt 13.17
reaguj[239] chrpa

jseš on,či ona,kadibudko?ta vaše dvojakost mne mate-jste takoví bezpohlavní,ty a štětka…nebo vlastně oboupohlavní…

29. 1. 2009 Čt 20.29
reaguj[240] kädiboudä

[240] chrpa: jo ono presne o to jde :D necht zije mystifikace…

29. 1. 2009 Čt 22.34
reaguj[241] chrpa

mně to přijde spíš dětinské,ale proti gustu…

29. 1. 2009 Čt 22.40
reaguj[242] Dave Lister :-D

Mít vaše problémy, tak jsem šťastnej člověk. Nechápu proč se zabejváte takovejma píčovinama. Ať si každej tvoří co chce a jak chce.

A s politikou bežte do tý nejhlubší prdele! Levicovou či pravicovou! Fuj!

30. 1. 2009 Pá 00.13
reaguj[243] chrpa

[243] Dave Lister:teď se dozvíš věcí kamaráde…

31. 1. 2009 So 18.05
reaguj[244] web stetka

[241] kädiboudä: mě spíš přijde jeho/její pohlaví nepodstatné

31. 1. 2009 So 19.15
reaguj[245] chrpa

je to kamilák,tož už vím na čem sem…

31. 1. 2009 So 19.41
reaguj[246] kadibudkä

[246] chrpa: no jo, si hotovej šerlok holms čéče! tak pokud se ti to nespojilo s kadibudkou hned, tak dovol abych se ti zasmálo :)

1. 2. 2009 Ne 10.25
reaguj[247] chrpa

[247] kadibudkä:mne mátla ta tvá oddanost k štětce,ale tak láska má mnoho podob,že…nic proti klučičí lásce,chraň matka příroda,mám taky pár teplejch kámošů a sou to super lidi ;-)

1. 2. 2009 Ne 12.30
reaguj[248] web srst

[248] stetka: ja taky, tak je třeba můžem navzájem seznámit… jinak tohle je hroznej xchat :-D

1. 2. 2009 Ne 12.51
reaguj[249] kadibudkä

[249] stetka: co takle rande v tom saigonu? :) je tam i free wifi!!! xchat :D:D:D:D:D:D

1. 2. 2009 Ne 13.17
reaguj[250] chrpa

zajděte se před tim vymalrotovat,ať pak nehrajete přetlačovanou…

1. 2. 2009 Ne 16.09
reaguj[251] Hippie Hunter

kadibouda: nechci vypadat jako hnidopich, ale nejak jsem nenasel ten popis „spravnyho punkace“, objevi se to tu? :-)

2. 2. 2009 Po 12.10
reaguj[252] kädibudkä

[252] Hippie Hunter: já jsem o správném punkáčovi ani nikdy nemluvil…říkal jsem jen o tom co to znamená pro mě :)

jinak 221 a 235 nebo tak nějak (to nejsou čísla autobusů ale příspěvků…) :)

2. 2. 2009 Po 13.13
reaguj[253] web stetka

podle mě tenhle článek http://www.punk.cz//index.asp?… vystihuje co punk neni, nepochopil sem úplně jestli to měla bejt recese nebo ne

2. 2. 2009 Po 13.16
reaguj[254] Hippie Hunter

ty jsem oba cetl a praveze jsem v nich nic moc nenasel :-@ akorat to, ze kdyz se nehlasis k politickymu punku, nejsi punkac. Moje pojeti apoliticnosti je v tom, ze se nehlasim k zadnymu extremu a na neco mam nazory doprava a nace doleva, jaky je Tvoje pojeti toho politicky korektniho punku?

co vidis politickyho treba na tom, kdyz se jdu projit s pritelkyni a se psem do divoky sarky? nebo, kdyz si s kocim s kamosem ze skoly na obed? kdyz je teda vsechno politika :-)

2. 2. 2009 Po 13.35
reaguj[255] kädibudkä

http://www.punk.cz//index.asp?… haha, tak v podstatě to co je řečeno zbytečně zdlouhavě v tomhle článku jsem tu už řekl jednou větou… :)

2. 2. 2009 Po 13.40
reaguj[256] kädibudkä

[255] Hippie Hunter: nechytej mě zase za slovo…já sem nikdy neřek, že jsem apolitik, na svět mam svý určitý názory, očekávání a vize…třeba pokud pracuješ, tak nemůžeš říct, že jsi apolitik…a na to co tě obklopuje si odpověz sám, neni to až tak těžký :D

2. 2. 2009 Po 13.42
reaguj[257] Hippie Hunter

[257] kädibudkä:rikam nekde, ze jsi apolitik? Ne, jenom jsem ti vysvetlit moje pojeti moji apoliticnosti a od tebe jsem chtel pojeti Tvojeho punku, ktery je politicky, zajima me cim je tak politicky a proc takovy podle tebe byt musi. Chytani za slovo asi jo, ale kdyz napises, ze vsechno okolo tebe je politika, tak bys mel umet vysvetlit, v cem ji vidis treba v techto beznych vecech ;-) Co ma prace spolecnyho s politickym smyslenim, presvedcenim, nebo politikou vubec?

2. 2. 2009 Po 14.00
reaguj[258] kädibudkä

[258] Hippie Hunter: sry, sem se překouk, už tady v tom nehledam nic duchaplnýho, proto se ani nesoustředim co píšu :D ale třeba mě přesvědčís o opaku…no tim že se zapojuješ do pracovního procesu, tim že podporuješ (většinou) podnikatele a ti platí dárcovské granty (většinou) ODS :) aspoň takle mi to přijde…tim neřikam, že kdo pracuje je debil…je to každýho věc…mě to třeba moc nebaví…

2. 2. 2009 Po 16.17
reaguj[259] kädibudkä

[259] kädibudkä: a s těma „věcma okolo“ sem myslel třeba rozmáhající se rasový tendence, které se nesetkávají s odporem, to je podle mě dost v prdeli…pak třeba to že chtěj zdražit už tak drahou MHD…řekla sem to dost obecně ale v podstatě skoro všecko de zlepšit, pokud se bude chtít…

2. 2. 2009 Po 16.19
reaguj[260] Hippie Hunter

[260] kädibudkä:taky nemuzu rict, ze by me prace nejak moc bavila, ale ted kdyz mi to vyjde, tak budu delat neco, co me bavi hodne, ale budu tomu muset holt taky neco obetovat, viz. treba odstehovani se na druhej konec republiky a podobny. S tema darama je to podle me takovej Tvuj vykrik do tmy, takhle globalizovat to, pro me bohuzel, nemuzes, spousta jich neplati nikomu nic, spousta zas dava love socanum, takze reci, ze davaj vetsinou ods jsou podle me uplne mimo ;-) Rozmahajici rasovy tendence jsou na pytel, ale podle me za to muze velkou merou pozitivni diskriminace, ktera je stejne spatna jako samotnej rasismus, uz jenom proto, co vyvolava v lidech, kterych se netyka. K MHD, zkus se podivat na jejich vyrocni zpravu a zjisti si, jaky maji dotace od statu a kolik by bez nich, pri stavajicich cenach prodelavali a budes docela cumet, ja bych to zdrazil klidne, i kdyz na druhou stranu zas socku moc nevyuzivam, jsem pohodlnej a radsi jezdim karou :-@ To ze jde vsechno zlepsit je fakt, ale co mi vadi na „vetsine“ vecnejch rvounu a nespokojencu, ze umi jenom nadavat, jak je neco spatne, ale aby prisli s vlastni alternativou, ktera by to resila jinak a lepe, na to vetsina z nich nema a je jedno jestli na to nemaji od prirody, nebo jsou lini a nechce se jim delat nic. ;-)

3. 2. 2009 Út 07.47
reaguj[261] Linkos

[261] Hippie Hunter:Myslim ze podnikatele podporuji spis ods,nez socany,i kdyz od ty doby co je ods zase u moci,se hodne veci zmenilo(treba jak musej podnikatele ze zacatku platit nemocenskou-to jim taky asi nepridalo moc hlasu mezi podnikateli). Muzes mi rict priklady pozitivni diskriminace??

3. 2. 2009 Út 11.37
reaguj[262] Hippie Hunter

[262] Linkos:to fakt neni pravda, zkus se o to zajimat, opravdu neznamena, ze co podnikatel to odsak. Chces teoretickej priklad, nebo neco ze zivota?

3. 2. 2009 Út 15.50
reaguj[263] Linkos

[263] Hippie Hunter:nj,vzdit rikam ze si to myslim. Urcite mi ale pride ze ty movitejsi podporujou spis ods… Treba ne,nevim,ostatne ani jednu stranu bych volit nesel… Klidne me pouc,rad se zase neco dovim :-)

3. 2. 2009 Út 16.40
reaguj[264] mrtvola

hele, tak v tom jsi opravdu naivní. Byznys je byznys a ten jede napříč politickým spektrem.

Sponzoři ČSSD a ODS

4. 2. 2009 St 00.59
reaguj[265] pE!Etr

Punk.cz je v klidu. Se nediv, dyť vyhledat všechny punkový akce je věc složitá, ne-li nemožná. A pozvánky nejsou hlavní náplní toho webu, tak o co go? ;-) A každej pankáč neni politicky angažovanej a kde vydíš tu komercionalizaci punk.cz?? Je tam jeden reklamní banner a ten neni mimo téma…

4. 2. 2009 St 20.43
reaguj[266] web stetka

[266] pE!Etr: přečti si tu patlaninu znova – argumenty tam jsou.. a jinak konečně zas dobrej článek http://www.punk.cz//index.asp?… :)

5. 2. 2009 Čt 00.45
reaguj[267] chrpa

jedinej argument si dodal až v hádce pod článkem-myslim,že to bylo o množství vodky,kterou si požil při sepisování toho ufňukanýho blábolu…

5. 2. 2009 Čt 00.50
reaguj[268] Medvěd Bez nadpisu...

Chrpo,každý den není posvícení,však to určitě znáš :-))) On to tady Štětka tak určitě nemyslel :-))))))))))

8. 2. 2009 Ne 09.34
reaguj[269] web Sanovak

Skunx-ne asi pekne pochcanej clanek ;-)

10. 2. 2009 Út 19.14
reaguj[270] Hippie Hunter

[270] Sanovak:Tak co chces od „toalety“ ;oD

11. 2. 2009 St 08.47
reaguj[271] Skunx

Koukám že Vám tady diskuze pomalu uvadá :-))))) To byla ale doba

24. 2. 2009 Út 19.43
reaguj[272] Linkos

[271] Skunx:Na tehle strankach asi nejde o nejaky chatovani,i kdyz bych byl rad aby mi na nektery otazky nekteri odpovedeli

25. 2. 2009 St 02.37
reaguj[273] Skunx

[272] Linkos: Tady se nic nedozvíš z tebe udělaj vola a stejně budeš vědět prd :-D :-D :-D

27. 2. 2009 Pá 13.50
reaguj[274] web Sanovak
22. 3. 2009 Ne 23.14
reaguj[275] Panko

kurva co je to tu za spory, punkaci maj vzdycky drzet spolu a ne se jeste hadat mezi sebou :-|

19. 5. 2009 Út 21.57
reaguj[276] kädirourä

[275] Panko: jako sorry, ale nejsem stroj, kterej si automaticky řekne: punkáč = přítel, ostatní = nepřítel, radši si vybíram kamarády mimi punk scénu, když sou v pohodě, punkáč neznamená že musí být za každou cenu dobrej…popravdě je mi jedno esi má nášivku sex pistols, nebo poslouchá blackmetal (pokud to teda nejsou hákoši a podobná kundež) ;-)

19. 5. 2009 Út 22.20
reaguj[277] chrpa

pohádat se je zdravé…

21. 5. 2009 Čt 17.33
reaguj[278] Fucker njn

ste čůráci polovina jebek co tu píše ví hovno o životě si dejte někde spicha a uspořádejte zavody kdo kolik vydrží rumu .Je fakt že punker dobrej být nemusí neb si jen o sobě myslí že punker je a polovina z vás tady akorád punk poslouchá a má to naučený z knížek takže si vylište prdel vy koštátka Fuck a-punk

28. 5. 2009 Čt 16.04
reaguj[279] kädirourä|a-punk

[278] Fucker: já knížky o punku nečet, ani nevi mesi nějaká vůbec je :-) punk moc neposloucham, spíš jeho extrémnější odnože. a to kdo kolik vypije rumu neodpovídá inteligenci, ani míře „punkerství“, natož pak vědění či nevědění o životě. ty se prober ty vesmírnej člověče :-D :-D :-D :-D

28. 5. 2009 Čt 16.45
reaguj[280] chrpa

[278] Fucker:dáme soutěž v pití whisky,ta má alespoň něco do sebe,na rum ti sere pes :-D

30. 5. 2009 So 20.56
reaguj[281] Fucker lol

kädirourä|a-punk:hlavně že máš v nicku punk ty radoby bůh ví co

7. 6. 2009 Ne 15.07
reaguj[282] kädirourä

[281] Fucker: radoby buh vi co? :-D myslim ze buh nevi nic, ptz neexistuje, to jednak a druhak, ja v zadnym nicku punk nemam :-D mam tam a-punk.cz, coz je adresa tohohle serveru ty chytroline :-DDDDDDDDD

7. 6. 2009 Ne 15.54
reaguj[283] chrpa

[282] kädirourä: to s tim bohem máš vodkaď???

7. 6. 2009 Ne 23.17
reaguj[284] kädirourä

[283] chrpa: prosim tě, nechceš mi tu tvrdit, že věříš v boha a že se k němu 5× denně modlíš, jestli jo, tak se pak už nedivim, proč si tu psal takový kraviny :-D

8. 6. 2009 Po 13.15
reaguj[285] chrpa

[284] kädirourä: hochu,hochu-ty sám věříš v plno bludů,tož neodsuzuj víru jiných a jinou…ti pořád melduju,že až ti spadnou klapky z vočí,tak se budeš divit ;-) ale chápu to,v osmnácti člověk prostě naivní je,s tim nic neudělá ani puňk :-D a abych ti vodpověděl-tak ne…

9. 6. 2009 Út 17.33
reaguj[286] kädirourä

[285] chrpa: hm, jenže mně už osumnáct bylo před pár lety ;-) :-DDDD a neni moc věcí v který bych věřil a překvapuje mě, že ty mluvíš jako bys věděl čemu já (ne)věřim :-) to bych si klidně poslech, když to tak dobře víš!

9. 6. 2009 Út 18.16
reaguj[287] chrpa

[286] kädirourä:kdy a kde???co ta nádražka v dejvicích…

11. 6. 2009 Čt 14.05
reaguj[288] chrpa

no tak kamiláku,nedělej zagorku… ;-)

15. 6. 2009 Po 13.59
reaguj[289] kädirourä

[288] chrpa: esi to bylo na mě s tou hospodou tak klidně :-) ale dejvice mam celkem daleko. to se spíš stav na a-punk koncert 26.6. ;-)

15. 6. 2009 Po 14.09
reaguj[290] chrpa

[289] kädirourä:to nemám čas :-(

22. 6. 2009 Po 23.42
reaguj[291] honza

shanimholku od 11 .anebood 12let
8-)

11. 8. 2009 Út 19.16
Přidej komentář!



Kliknutím vložíš: Vlož smajla :-) Vlož smajla :-( Vlož smajla ;-) Vlož smajla :-D Vlož smajla 8-O Vlož smajla 8-) Vlož smajla :-? Vlož smajla :-x Vlož smajla :-P Vlož smajla :-|
Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky.

Copyleft a-punk.cz | punk punk shop výroba placek hip hop | powered by Linux